تمدید مهلت ارسال آثار

دبیرخانه‌ی دومین دوره‌ی جشنواره‌ی موسیقی ایرج بسطامی، مهلت ارسال آثار متقاضیان برای شرکت در این جشنواره را تا پنجم اسفندماه تمدید کرد.

 به گزارش ستاد خبری دومین دوره جشنواره موسیقی ایرج بسطامی، دبیر اجرایی این جشنواره در این‌باره گفت: بنا بر آنچه در فراخوان جشنواره اعلام شد، قرار بود، مهلت ارسال آثار تا 25 بهمن‌ماه باشد و این مهلت تمدید نشود؛ اما با تماس‌های مکرر هنرمندان و هنرجویان، بویژه عزیزان مقیم شهرستان‌های دور، شورای سیاست‌گذاری این جشنواره تصمیم گرفت، مهلت ارسال آثار را برای 10 روز دیگر تمدید کند تا خوانندگان فرصت کافی برای ارسال اثر خود داشته باشند.

 بابک خوشجان اظهار کرد: بسیاری از متقاضیان تمدید مهلت، عدم دسترسی به امکانات مناسب برای ضبط صدا را دلیل درخواست‌شان اعلام کردند. ضمن این‌که اگرچه ما تلاش کردیم، با استفاده از تمام ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی، شرایط و نحوه‌ی ارسال آثار را به اطلاع هنرمندان و هنرجویان سراسر کشور برسانیم، اما تعدادی از آن‌ها اعلام کردند که در روزهای پایانی مهلت ارسال آثار، از برگزاری این جشنواره مطلع شده‌اند. امیدواریم با استمرار در برگزاری سالانه‌ی این جشنواره بتوانیم از بروز چنین مشکلاتی در ادوار بعد جلوگیری کنیم.

 دومین دوره‌ی جشنواره‌ی موسیقی ایرج بسطامی با برگزاری یک نشست خبری با حضور خبرنگاران رسانه‌های مختلف در 25 آذرماه امسال رسما آغاز به کار کرده و قرار است، پس از داوری آثار توسط استادان برتر موسیقی سنتی ایرانی در اردیبهشت‌ماه 93 با اعلام برگزیدگان به کار خود پایان دهد.

 حسام‌الدین سراج، دبیر هنری و بابک خوشجان، دبیر اجرایی این جشنواره‌ی موسیقی هستند که توسط بنیاد فرهنگی - هنری ایرج بسطامی برگزار می‌شود.